Prekių katalogas

Garantija ir grąžinimas

 

Mums svarbu, kad kiekvienas klientas liktų patenkintas savo preke. Visgi kartais nutinka taip, kad gautas siuntinys nuvilia, todėl suteikiame 100 proc. grąžinimo garantiją. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir keitimas yra nemokamas. Kokybiškos nepatikusios prekės grąžinimą apmoka klientas (3 Eur (mažos siuntos - terminalo dėžutės dydis S arba M), 5 Eur (didelės siuntos - terminalo dėžutės dydis L arba XL) grąžinant įdedant siuntą į terminalą, 5 Eur - siuntą paima kurjeris iš namų). Mes pasirūpiname siuntimo organizavimu. Klientui prekes išsiuntus savarankiškai, neatsakome už jos grįžimą į mūsų sandėlį. 
 
Kokybiškų prekių grąžinimas:
Jei gavote kokybišką prekę, tačiau ji neatitiko Jūsų lūkesčių, ją galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos.
 
Kokybiški nestandartiniai gaminiai nėra grąžinami ar keičiami, kadangi jie yra gaminami pagal Jūsų individualius pageidavimus (Civilinio kodekso 6.228(10)). Nestandartinių gaminių pasiuvimo tinkamumas, išmatavimai turi būti įvertinti iki naudojimo ir skalbimo.
 
Nekokybiškų prekių grąžinimas:
Jei Jūs įsigijote prekes, kurios yra su defektu (t.y. suplyšusios, išteptos, gamykliškai ar kitaip pažeistos ir kt.) jas Jums pakeisime.
 
Prekės tinkamumas turi būti įvertintas gavus prekę. Tik tada rekomenduojame ją naudoti ir skalbti.
 
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje ir papildomai supakuota į siuntimui skirtą įpakavimą;
• prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, neišskalbta ir nenaudota;
• prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
• grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Grąžinimo terminai ir forma
• Apsipirkus internete, atšaukti užsakymą ir grąžinti prekes galite per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos.
• Grąžinama prekė turi būti papildomai supakuota į dėžutę ar tvirtą maišelį, užklijuota.
• Gavus grąžinamas prekes, jos būna įvertintos, ar gaminiai grąžinti nesugadinti. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai negrąžinami. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais tariamasi individualiai. Jei sąlygų buvo laikomasi, pinigai pervedami į Jūsų banko sąskaitą per mėnesį nuo prekės grįžimo datos.
 
Atkreipkite dėmesį
Labai paprašytume prekės nenaudoti, jeigu pastebėjote bent menkiausią broką. Tokiu atveju mielai laukiame iš jūsų žinių, kad prekę sklandžiai galėtume pakeisti kita arba grąžinti jums pinigus. Apgailestaujame, tačiau jeigu jus pasiekusi prekė yra kokybiška, bet tyčia ar netyčia sugadinama dėl netinkamos priežiūros ar gamintojų priežiūros rekomendacijų nesilaikymo, jos atgal nebepriimame.
 
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. 
 
Kilusius ginčus dėl internetu įsigytų prekių iš ES įsikūrusio Pardavėjo, galima spręsti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą, kuri prieinama adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr/ 
 
Kokybės garantija pagal įstatymą trunka 2 metus nuo prekės įsigijimo dienos. Taikoma tuo atjveju, kai pastebimas gamybinis defektas, kuris įsigytai prekei neturėtų būti būdingas. Tai nėra spalvos kitimas prekę skalbiant ar jos nusidėvėjimas prekę naudojant.  
 
 
Norėdami grąžinti prekę, mielai prašome su mumis susisiekti el. paštu info@siltisapnai.lt arba tel. +370 634 66776